مسابقه معماران فردا

با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های دوران دانشجویی جزو بهترین و خاطره انگیزترین طراحی ها در دوران زندگی می باشند و با توجه به این نکته که شاید فضایی برای به نمایش گذاشتن این آثار وجود نداشته باشد، سایت آرل تصمیم گرفت تا فضایی مناسب جهت نمایش و دیده شدن این آثار به وجود آورد از این رو اقدام به برگزاری مسابقه “معماران فردا” کند. مسابقه طرح های دانشجویی معماران فردا با دو موضوع مسکونی و فرهنگی برگزار می شود. سایت آرل از تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان دعوت می کند تا طرح های دانشجویی خود را در دو بخش ذکر شده برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.
آثار ارسالی با ذکر نام طراح در وب سایت قرار داده شده و جهت نظر سنجی عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد. در نهایت هئیت داوران به داوری طرح های ارسالی خواهند پرداخت و متعاقبا نتایج اعلام خواهند شد.

شرایط ارسال طرح

ثبت نام و ارسال طرح به صورت آنلاین و همزمان صورت می گیرد و شما می توانید از طریق وب سایت آرل در این مسابقه شرکت کنید.
طرح های خود را در قالب تصاویر افقی با ابعاد 50 در 70 به صورت زیر نام گذاری کنید. ابتدا نام، سپس شماره تلفن خود را نوشته و در انتها، شماره شیت را بیاورید.
توجه داشته باشید که به جای فاصله از “_” (Underline) استفاده کنید. هر کدام از تصاویر باید فرمت “jpg” یا “png” داشته باشند و حجم هر فایل از 1 مگابایت تجاوز نکند.
شما هر 4 تصویر مربوط به طرح و ماکت خود را به طور همزمان ارسال می نمایید.
به عنوان مثال:
نام _شماره تماس _شماره شیت
مسعود فلاح_09121234567_01
کانسپت طرح ارائه شده حداکثر یک صفحه متن است که در هنگام ثبت نام و ارسال طرح می توانید در قسمت خواسته شده آن را وارد نمایید.

جوایز مسابقه

جوایز نفرات برتر بخش مسکونی:

 

  • نفر اول : 1 سکه تمام بهار آزادی
  • نفر دوم : نیم سکه بهار آزادی

 

جوایز نفرات برتر بخش فرهنگی :

 

  • نفر اول : 1 سکه تمام بهار آزادی
  • نفر دوم : نیم سکه بهار آزادی

تقویم مسابقه

شروع ثبت نام و ارسال طرح ها: 8 خرداد سال 1395
پایان مهلت ارسال طرح ها: 31 تیر ماه سال 1395
تاریخ داوری: مرداد ماه

هیئت داوران

  • دکتر نیما موهبتی
  • مهندس احسان اسعدی
  • مهندس احسان مروی

منبع: آرل